דף הבית / שירותים לעסקים / איטום גגות מפני רטיבות גשמים
איטום גגות מפני רטיבות גשמים

איטום גגות מפני רטיבות גשמים

בית שהגג שלו לא אטום בצורה טובה הוא בית בו למעשה לא ניתן למצוא מחסה מפני גשם וסערות. כאשר הגג שלנו לא אטום אז יכולות להיות בו נזילות שיגיעו לבית שלנו או לחלופין יכולה להיות בו רטיבות שתביא לפגיעה באיכות הבידוד שלו לקור וחום. כאשר אנחנו אוטמים את הגג שלנו באמצעות זפת אנחנו משפרים את איכות האיטום והופכים בחזרה את הבית שלנו למקום בטוח. איטום גגות הוא פעולה שאין להקל בה ראש וכדאי להשקיע בה הרבה מאוד.

איטום גגות – נגד נזילות בחורף

איטום גגות יכול לאפשר לנו למנוע מצב של נזילות של גשם ומים מגג הבית שלנו בחורף. כאשר הגג שלנו דולף בגלל שהוא לא אטום כמו שהוא צריך להיות יכול להיגרם נזק רב לרכוש שלנו. מי הגשם יכולים לחדור לבית שלנו ולהרוס לנו את הקירות, את הרהיטים בבית וגם מוצרי חשמל שונים. גג דולף יכול גם לגרום לנו ולילדים שלנו לחלות ביותר מחלות כמו שפעת למשל במהלך החורף – בגלל שהבידוד של הגג לא טוב ונכנסים גשם, רוח וקור לבית שלנו שפוגעים במערכת החיסון שלנו. הבחירה לא להתפשר על איכות האיטום של הגג שלנו חשובה במיוחד והיא יכולה לשפר מאוד את איכות החיים שלנו.

איטום גגות – ומניעת ההתפוררות של הטיח והצבע בגג

איטום גגות יכול למנוע את ההתפוררות של הטיח והצבע בגג שלנו. גג שהוא לא אטום בצורה נכונה הוא גג שנכנסים אליו מים. הרטיבות של המים יכולה להצטבר ולגרום לטיח של הגג ולצבע שלו להתפורר ואף להעלות עובש. גג מסוג זה יכול לגרום לנו לבעיות רבות בנכס שלנו. גג שהטיח והצבע בו מתפוררים הוא גג שהבידוד שלו לא טוב ולא יעיל וגם שהמראה האסתטי שלו לא יפה. כאשר אנחנו מקפידים על איכות האיטום של הגג בבית שלנו ובוחרים בחברת איטום גגות מקצועית אנחנו שומרים על איכות הנכס שלנו. שמירה על מצב תקין של הנכס שלנו ועל מצב תקין של הגג שלו תאפשר לנו למכור ולהשכיר את הנכס תמורת סכומים גבוהים יותר. כל תקלה בבית שלנו כולל תקלה באיכות האיטום של הגג יכולה לעלות לנו בכמה אלפי או עשרות אלפי שקלים, כי כאשר ננסה למכור או להשכיר את הנכס הדיירים החדשים יבקשו להוריד בשל כך את המחיר.

אודות מנהל

בדוק גם

באיזה שערים חשמליים כדאי לבחור

באיזה שערים חשמליים כדאי לבחור

החלטתם, בשיתוף עם שאר הדיירים בבניין, שאתם רוצים להתקין שער חשמלי בכניסה לבניין שלכם? לא ...