דף הבית / בית וגן / איך לבחור נכון קמינים מעוצבים?
איך לבחור נכון קמינים מעוצבים?

איך לבחור נכון קמינים מעוצבים?

אמנם מזגנים ותנורים הם פתרונות חימום נפוצים יותר מהקמינים השונים, אולם הפופולריות של אמצעי החימום הייחודיים נמצאת במגמת עלייה מתמשכת, וביותר ויותר בתים ניתן לראות קמין.

ישנן כמה וכמה סיבות טובות לעבור לקמין, ואחת הבולטות שבהן היא התרומה של קמינים מסוגננים לעיצוב הבית.

מה ההבדל בין קמין לבין אח?

לעתים אנחנו מתבלבלים בין קמין לבין אח – קמין הוא תא סגור שבו בוערת אש, ואילו האח היא תא פתוח. ברוב רובם של המקרים קמינים מכל הסוגים מגיעים עם דלת זכוכית שמאפשרת לצפות בלהבות המרקדות והמהפנטות, כך שההבדל בין האח לקמין מתעמעם.

בכל מקרה קמינים מעוצבים מפיצים לא רק חום אלא גם תחושות חיוביות רבות ובעיקר רומנטיקה, שהרי לא בכדי מככבים אחים וקמינים בכל כך הרבה סצנות רומנטיות בסרטים ובסדרות.

להשתלב היטב במרחב

ישנו מגוון רחב של קמינים מעוצבים והבחירה ביניהם מתבצעת עפ"י שורת פרמטרים.

בפרט מומלץ לחפש קמין בעל עיצוב שמשתלב היטב עם שאר הפריטים במרחב שבו הוא מותקן, ויוצר איתם הרמוניה נעימה לעין. כשמדובר בבית חדש אפשר להתחיל את עיצוב החלל עם בחירת קמין, וסביבו ליצור עיצוב פנים מרשים וייחודי.

התלבטות נוספת בעת בחירת קמין שהוא לא מקור חום אלא גם מקור לנחת רבה בזכות תרומתו לעיצוב הבית היא האם לבחור דגם שמושך מיד את תשומת הלב של כל מי שנכנס לחדר או שמא להעדיף דגם בעל נוכחות שקטה יותר (אם כי עוצמתית לא פחות). תשובה חד משמעית לדילמה זו אין, וההמלצה היא לבחור בהתאם לנטיית לבכם – אם חשוב לכם ליצור רושם עז מידי (הן עליכם והן על אורחיכם), מן הסתם אופציה א' היא הנכונה עבורכם, ואם אתם מהמאמינים ב"מים שקטים חודרים עמוק" רצוי שתלכו על אופציה ב'.

כל האפשרויות של קמינים מעוצבים

השאלה השלישית, ואולי בעצם נכון יותר להגדיר אותה כשאלה הראשונה, היא באיזה סוג קמין מעוצב לבחור: ישנם קמינים מעוצבים על בסיס גז, ישנם כאלה שפועלים על בסיס נפט וישנם כאלה המוסקים בעצים.

לצורך בחירה מושכלת מבין אפשרויות אלה כדאי להגיע לחנות קמינים איכותית ולהתייעץ עם אנשי המקצוע המנוסים שעובדים בה.

 

 

אודות מנהל

בדוק גם

דק לגינה - עשה זאת בעצמך

דק לגינה – עשה זאת בעצמך

דקים סינטטיים ידועים כדקים נוחים להרכבה עצמית, אם יש לכם ידיים טובות תוכלו לבצע זאת ...