דף הבית / בריאות / בחני את עצמך – האם את צריכה באמת הגדלת חזה?
בגדלת חזה

בחני את עצמך – האם את צריכה באמת הגדלת חזה?

מדוע את למעשה רוצה לעשות ניתוח הגדלת חזה? זאת השאה הכי בסיסית שתישאלי כאשר תתקבלי לראיון אצל הרופא שתבדקי אם ינתח אותך יש סיבות רבות לעשות ניתוח הגדלה שכזה, ולפני שאת עושה אותו מומלץ לך לבדוק את עצמך עד כמה את באמת עושה את זה מסיבות נכונות לך ולא למישהו אחר. הסיבה העיקרית היא שברוב המקרים גם אם חלק מהניתוחים הפיכים לגמרי, הרי שהתחושה שתהיה לך לאחר שעשית זאת עלולה להפריע לך אם אינך שלמה עם עצמך. כמו כן, מלבד העובדה שהניתוחים בטוחים לחלוטין ואת נמצאת בידיים מצוינות של מנתח שבחרת בעצמך, עדיין יכולות להיות תופעות לוואי או סיבוכים, שכדאי לקחת בחשבון גם כאשר מאוד רוצים לעשות את הניתוח הזה.

ניתוח הגדלת חזה לצורך שיפור המראה

רוב הנשים עושות ניתוח הגדלת חזה כדי לשפר את המראה שלהן. החזה שלהן קטן מדי לטעמן והן לא מרגישות נשיות, הצללית שלהן לא נראית להן מאוזנת כאשר חסר החזה בגודל הפרופורציונלי והנכון, החזה פגום משום מה בגלל סיבות שונות, או שהן רוצות להגדיל אותו משום שזהו הטעם שלהן למרות שהחזה שלהן בגודל סביר לחלוטין גם לפניו. כאן, השאלה העיקרית שיש לשאול היא האם אתן עוברות את הניתוח מרצונכן ולמענכן, או שהושפעתן אנשים אחרים שאמרו לכן שכדאי לכן ואינכן נראות טבו מספיק ולכן אתם מנסות לרצות מישהו אחר.

האם את מגדילה את החזה למענך בלבד?

יש נשים שמגדילות את החזה משום שיש מי משלם על הניתוח ויכול להיות שגם המטרה היא משותפת. כלומר, בן זוג שהיה רוצה ליהנות יורת ממראה משופר לאחר ניתוח הגדלת חזה של בת זוגו. במקרים כאלה תישאלי במפורש על ידי הרופאים המנתחים מהי דעתך בנידון, והאם את בטוחה שזהו גם רצונך לתמיד, משום שזהו ניתוח שנשאר אתך לכל החיים בדרך כלל. ניתוח כזה מחייב יורת מאשר הסכמה שלך לדבר, אלא גם הבעת רצון מפורשת משום שזה היה רצונך תמיד וכעת הגעת למצב שבו יש לך גם את האמצעים לבצע זאת.

ניתוח בגלל ביטחון עצמי

ביטחון עצמי מופרז הוא בדיוק כמו ביטחון עצמי מועט מדי. ביטחון עצמי במידה שיתחזק כאשר תיראי בדיוק כמו שאת רוצה להיראות הוא הרצוי ביותר במקרים של ניתוח הגדלת חזה כזאת. עלייך לשאול את עצמך אם מראה חיצוני הוא באמת מה שישנה את חייך, מן הקצה לקצה, ואם הוא כל מה שהיה נחוץ לך כדי לזכות בביטחון שהיה חסר לך.

אודות מנהל

בדוק גם

מוהלים לברית מילה

חיפוש מוהלים לברית מילה – בלחיצת כפתור אחת

באופן כמעט מסורתי, החיפוש אחר מוהלים לביצוע טקס ברית המילה, מאז ומעולם נשמר בתוך הקהילות ...