דף הבית / תיירות / בילוי בקניונים כבר מזמן לא רק קניות
מרכזת קניות

בילוי בקניונים כבר מזמן לא רק קניות

נכון להיום יש במדינת ישראל מעל 300 מרכזים מסחריים, ביניהם קניונים רבים בפריסה ארצית רחבה מדן ועד אילת. מדי שנה נוספים קניונים חדשים וכעת יש כ- 1 מ"ר קניון לכל תושב במדינה. כך למעשה הפכה ישראל מדינת קניונים עמוסה ועוד היד נטויה ויש התחלות בנייה של קניונים נוספים בכל אזורי הארץ. עם השנים השתנו דפוסי הקניות של הצרכנים הישראליים ואם בעבר התושבים נהוג להעדיף חנויות במרכזי הערים או קרוב לבית הרי כיום כולם מעדיפים ללכת לקניון האהוב עליהם וליהנות משופינג איכותי ומבילוי עם חברים או עם כל המשפחה.

סמל של תרבות הצריכה בעולם המערבי

קניון הפך כבר מזמן לסמל של תרבות הצריכה בעולם המערבי, וגם מדינת ישראל מצטרפת למגמה זו ולכן עוד ועוד קניונים מוקמים בה כדי לספק מענה לביקוש ההולך וגובר מצד הלקוחות לקניונים חדישים מעוצבים ואיכותיים. מגמה בולטת נוספת בתחום הצרכנות בקניונים בישראל היא שינוי מעמדם של הקניונים ממרכז מסחרי עם חנויות רבות למרכז בילוי תוסס הכולל לרוב אולמות קולנוע, משחקיות לילדים, שלל מסעדות ובתי קפה, ביניהם מסעדות בריאות ומסעדות גורמה. כמו כן, ניתן ליהנות מפעילויות רבות בקניונים כמו הפעלות לילדים (הצגות, סדנאות, משחקים, יצירה, תחרויות נושאות פרסים וכד'), תצוגות אופנה, שוק איכרים, ועוד מגוון פעילויות נוספות המשתנות לאורך ימות השנה.

פעילות עם הילדים

כאמור, הקניונים בארץ מהווים מוקד לפעילות עם הילדים וכחלק מהשירות שהם מציעים נכללים הפעילויות עבור הילדים ולכל המשפחה. בשנים האחרונות החלו הקניונים לשווק את עצמם בדגש על הפעלות לילדים כך שההורים יכולים לבלות בקניון בזמן שהילדים נהנים מפעילות חינוכית ומבידור כמו הצגות ילדים איכותיות, הופעות, מופעים מגוונים, סדנאות יצירה מוקפדות ועוד שלל פעילויות נוספות. כמו כן, חשוב לזכור כי בחורף הקניון מחומם היטב ולכן מהווה מקום מועדף לבלות בו עם הילדים ובקיץ, כאשר הטמפרטורות עולות מעלה והלחות בחוץ בלתי נסבלת ניתן לבלות במקום ממוזג היטב עם כל השירותים הנדרשים בהישג יד (שירותים נקיים, פינות החתלה, מתקני משחקים, מסעדות מזון מהיר, גלידות וכו').

אוכל, בתי קפה וחוויה קולינרית יוצאת דופן

אם בעבר היו בקניונים בעיקר רשתות מזון מהיר ומסעדות קטנות המציעות פלאפל, שווארמה, אוכל סיני וכד', הרי בשנים האחרונות ניתן למצוא בכל קניון גם מסעדות המציעות תפריט איכותי ומקורי, כמו מסעדות בריאות, מנות שף מיוחדות ועוד. בנוסף, בקניונים רבים מתקיימים אירועים סביב אוכל כמו שוק איכרים, שוק תוצרת מקומית, דוכני אוכל בימי שיש וכדומה.

מעבר לכך, הקניונים מציעים מגוון פעילויות גם למבוגרים ולאורך כל השנה ניתן לבלות בקניון וליהנות ממופעים מגוונים, מתחרויות, ממבצעים משתלמים ועוד. למעשה, כחלק ממאמצי השיווק של הנהלות הקניונים הם מציעים פעילויות רבות בעלות ערך מוסף לציבור הלקוחות ולכן אין זה פלא כי הקניונים הפכו למתחמי בילוי מובילים, הרבה מעבר לתפקידם המקורי כמתחמים לקניות.

אודות מנהל

בדוק גם

טיול מאורגן לרוסיה – הדרך הנכון לטייל

טיול מאורגן לרוסיה – הדרך הנכון לטייל

עליכם להבין שאם אתם באמת רוצים ליהנות במהלך הטיול שלכם ברוסיה, אז טיול מאורגן ברוסיה ...