דף הבית / בית וגן / בניה בבריקים – בנייה בסגנון שונה

בניה בבריקים – בנייה בסגנון שונה

לא מעט אנשים בוחרים לבנות בית חדש באמצעות בריקים, למעשה בניה בבריקים הפכה להיות מאוד פופולארית בעיקר בכל הקשור למבנים פרטיים, עד אשר אפשר למצוא מגוון בתים שכאלה בשכונות רבות, בעיקר בשכונות חדשות שם כל אחד יכול לבנות את הבית שלו על פי רצונו.

בניה בבריקים היא ייחודית, מאחר והיא משאירה את הבריקים, קרי הלבנים, חשופים. כך נהנים מעיצוב ייחודי שלא קיים במקרים בהם משתמשים בבנייה רגילה. בנייה בבריקים מתאימה למגוון רחב של מבנים, לא רק בבתים אלא גם לצורך בניית מבנים חיצוניים, גדרות, קורות, מרפסות, חיפוי קירות ועוד. בניה בבריקים היא ייחודית ומעניינת מבחינת העיצוב שלה ועל כן היא גם מאוד פופולארית.

לפני שנסביר את היתרונות של בניה בבריקים, יש לציין שניתן למצוא מגוון סוגים של בריקים, החל מבריקים עשויים מאבנים שונות, למשל אבן חרס, אבן ירושלמית, אבן טבעית ועוד. כמו כן ניתן למצוא בריקים שהגיעו ממבנים בפירוק, מדובר על מבנים שפורקו ברחבי אירופה, לא בהכרח מבנים חדשים אלא יותר מבנים עתיקים, כגון ארמונות ומצודות, והבריקים שפורקו מאותם מבנים מוצעים למכירה לצורך בניה גם בישראל. היתרון של בריקים אלו, שהם מאוד עמידים וחזקים (לראיה הם שרדו מאות שנים בתנאי מזג אוויר שונים), וכן הם מאוד ייחודים מבחינת העיצוב שלהם. הם יכולים להתאים לבנייה של מבנים שונים בישראל.

יתרונות של בניה בבריקים

כמו שציינו , בניה בבריקים היא ייחודית מאוד, בכל הקשור לעיצוב שלה, מאחר והיא חושפת את תווי הלבנים ויוצרת חזות אחר למבנה, מעט עתיק, יותר ייחודי. הוא מזכיר מבנים ישנים אשר נבנו ללא צבע שחיפה על הלבנים, כמו כן להבדיל מלבני בנייה רגילים שאנחנו מכירים, בריקים הם לבנים עם תוואי מוגדר וברור שלא ניתן לטשטש אותו, לא בצבע ולא בדרכים אחרות. לכן הוא מוסיף לא מעט לעיצוב של המקום.

יתרון נוסף של בניה בבריקים בכל הקשור לעיצוב, למעשה הבריקים כשלעצמם מהווים אלמנט עיצובי, ולא צריך להוסיף עליהם דבר. עצם העובדה שהתוואי שלהם חשוף וברור, אז אנחנו יכולים להסתפק בזה ואין צורך להשתמש באלמנטים אחרים. על גביהם. הרבה פעמים ניתן להשתמש בבריקים כמו שהם, עם הצבעים המקורים שלהם בשביל ליהנות, מה שחוסך גם זמן וגם עלויות נוספות.

יש להדגיש, בניה בבריקים, בדרך כלל, לא מתבצעת על כל המבנה אלא רק על חלק מסוים שלו. לרוב זה יהיה חלק חיצוני או חלק פנימי שנמצא בשימוש נרחב, כמו סלון, מסדרון או מטבח. יש להדגיש עוד, שבמהלך השנים לא מעט בתים עיצבו את הקירות על פי דוגמאות של בריקים, כלומר יצרו תווי של לבנים, גם על קירות רגילים, כלומר קירות חלקים. זה אומנם מאוד יפה ומעניין, אך לא כמו הדבר האמיתי של בניה בבריקים.

 

אודות מנהל

בדוק גם

דק לגינה - עשה זאת בעצמך

דק לגינה – עשה זאת בעצמך

דקים סינטטיים ידועים כדקים נוחים להרכבה עצמית, אם יש לכם ידיים טובות תוכלו לבצע זאת ...