דף הבית / טכנולוגיה / בניית אתרים ודפי נחיתה לעסקים
בניית אתרים ודפי נחיתה לעסקים

בניית אתרים ודפי נחיתה לעסקים

דפי הנחיתה נחשבים כיום לאחד מכלי השיווק החזקים ביותר ברשת. מדובר בדף אינטרנט בודד שהינו מודעה פרסומית, והעומד כביכול בפני עצמו. הגולשים נחשפים לדפי הנחיתה לאחר פעולה של הקלקה על לינק משורת התוצאות במנועי החיפוש, או למשל דרך פרסום באחד ממנועי החיפוש.

בשאלת סדרי העדיפויות שבין אתר אינטרנט לדף נחיתה, מומלץ לשלב בין השניים. אך ישנן חברות העוסקות בתחום קידום אתרים הדוגלות בגישה שאם התקציב הפרסומי של בעל העסק מצומצם, מומלץ להשקיע תחילה בדף נחיתה ורק אחר כך באתר אינטרנט. הסיבה לכך ברורה: עלות של בניית אתרים, הכוללת מספר עמודים, גבוהה בהרבה מעלות הנדרשת לדף נחיתה.

 למקד היטב את מטרת דף הנחיתה

חברות העוסקות בתחום בניית אתרים ישאלו בשלב הראשוני ביותר של העבודה את השאלה הפשוטה והחשובה כל כך. מהי מטרת דף הנחיתה? לשם מה הוא נחוץ? המטרה אינה לערער את הביטחון של בעל העסק לנחיצות הדף, אלא בכדי למקד את תהליך העבודה על הדף.

הצורך במיקוד נובע מעצם העובדה שדף הנחיתה הוא דף אחד בלבד, שאפשרויות השיווק בו עוצמתיות. זאת כמובן אם הדף נבנה בצורה טובה במיוחד. מכאן שהמטרה והמסר צריכים להיות אחד, ולהוביל לפעולה.

לסקיצת דף הנחיתה קיים לרוב שלד מובנה, אך בתוכו אפשריות הגיוון והאפיון רבות מאוד. דפי נחיתה נוצרים בכדי להניע לפעולת קנייה, לגרום לגולש ליצור קשר עם בית העסק או לרשום את הגולשים לאתר או לכל שירות שבעל עסק מעוניין בו.

 

מספר הדגשים בדרך אל חברת בניית אתרים ואל דף הנחיתה הנחשק:

כותרת אחת ובה מסר ברור- הכותרת צריכה לתמצת את המסר השיווקי ולהניע לפעולה.

תמונה או סרטון וידאו כהשלמה למסר המופיע בכותרת. הצ'אנס שנותן הגולש לדף נחיתה עשוי להימשך שניות ספורות בלבד, לכן שני אמצעים אלו (כותרת + תמונה/ סרטון) הינם הדבר הראשון שנקלט בעיני הגולש, והם אלו שיכריעו אם הגולש יישאר וימשיך לעיין בגוף התוכן או יקליק על האיקס ויסגור את דף הנחיתה.

 

גוף התוכן הינו הרחבת המסר, וחשוב שיהיה ענייני מאוד, מקצועי ומשכנע.

הסיבה לכך היא שהתוכן למעשה הינו החוליה המקשרת שבאה לאחר החלטת הגולש להישאר בדף הנחיתה ועשויה להוביל אותו לפעולה המתבקשת.

תהליך שיווקי מוצלח בדף הנחיתה יוביל באמצעות לחיצה על כפתור המכונה בעגה המקצועית- Call to action, ויביא את הגולשים לפעולה המתבקשת על ידי בעל האתר.

כאשר גם בשלב זה עלולה להתפקשש עסקה מוצלחת, והסיבות העיקריות לכך הן דרישות מורכבות וממושכות בתהליך הרישום, או טעינה איטית של לינק הפעולה המעבירה את הגולש מדף הנחיתה לדף רישום או לחייגן.

 

אודות מנהל

בדוק גם

בניית אתרים לעסקים קטנים

בניית אתרים לעסקים קטנים לחשיפה מירבית

כל עסק גדול כקטן דואג שיהיה לו אתר אינטרנט כדי שהפעילות העסקית תיחשף בפני קהל ...