דף הבית / קניות / המדריך השלם לקניות בגדים באינטרנט

המדריך השלם לקניות בגדים באינטרנט

כל כך הרבה אנשים החלו בשנים האחרונות לקנות את הבגדים שלהם באינטרנט, וגם אתם רוצים להצטרף לחגיגה. אין באמת שום סיבה שתישארו מאחור, ובשוק העצום הזה אפשר בהחלט שתמצאו את הבגדים המושלמים עבורכם. עם זאת, אם אתם קונים את הבגדים ברשת בפעם הראשונה חשוב מאד שתדעו איך לעשות זאת. להלן המדריך המלא, שיעזור לכם לבצע את כל הקניות ברשת בכמה צעדים פשוטים ובלי תקלות.

איך אנחנו צריכים להתכונן?

קודם כל, חשוב מאד שתבינו מה המידה שלכם. קחו את המידות שלכם בכל אזור רלוונטי בהתאם לבגדים שתרצו לקנות – גודל ירכיים, חזה, צוואר, רגליים, וכיו"ב. כדאי להצטייד פשוט בחוט מטר שאיתו אפשר למדוד את האיברים השונים. כמו כן, הצטיידו בטבלאות המרה שונות. יש אתרי קניות בגדים באינטרנט אשר מציגים את המידות באינצ'ים, ויש להמיר אותם לסנטימטרים ולמטרים כדי להבין מה המידות. כמו כן, יש שיטות מספור שונות במידות – אנחנו בישראל רגילים למידות שיש באירופה, אך יש אתרים שמשתמשים במידות בריטיות או אמריקאיות, ולכן השתמשו תמיד בהמרה המתאימה בין המידות.

נושא נוסף שכדאי לשים לב אליו הוא דמי המשלוח. בחלק מהאתרים שמציעים קניות בגדים באינטרנט, ישנם דמי משלוח שיהיה עליכם לשלם, בפרט אם אתם מבצעים הזמנות מחו"ל, אבל גם בארץ. שימו לב עם זאת שחלק מאתרי הקניות מציעים לכם הנחה על דמי המשלוח, אם אתם מזמינים בגדים מעל כמות או משקל מסוים, ולפעמים זה בהחלט יכול להיות צעד משתלם מבחינתכם. חשוב לשים לב לדמי המשלוח בעיקר כשיש מבצעים – כי יש מקומות שיציעו מבצעים שלכאורה נראים מאד מושכים ,אך לפתע תמצאו בצמוד אליהם דמי משלוח גבוהים מאד.

נושא נוסף שכדאי להיערך אליו הוא קבלת הבגדים בדואר. דואר ישראל איננו פשוט כלל מבחינה זו, ולא ערוך לטיפול בכל כך הרבה חבילות שאנשים מזמינים. מהסיבה הזו, כדאי מאד להשתמש באתרי קניות בגדים באינטרנט אשר מציעים לכם שירותי מעקב אחרי מצב החבילה שלכם. כך אם החבילה מתעכבת תוכלו לדעת האם היא כבר יצאה לדרך, האם היא נמצאת בארץ אצל הדואר, וכיו"ב. זה יקל עליכם לפנות לגורם המתאים, ובמידת הצורך לדרוש החזר או פיצוי.

לאיזה אתרים כדאי להיכנס?

יש לא מעט אתרים שמציעים רכישה של בגדים ברשת האינטרנט. שימו לב שישנם אתרים שמציעים קולקציה ספציפית או התאמה לקהל יעד מסוים. האתרים הגנריים לרוב יציעו בעיקר קולקציות לנשים, וחלקם גם קולקציות לגברים. יש אתרים שמתמחים במיוחד באופנת גברים, יש כאלה שמתמחים בילדים ובתינוקות, יש שמתמקדים בבנות נוער, ועוד. אפשר בהחלט לנצל את המגוון הזה, ולמצוא בגדים טובים ואף להשוות מחירים ביניהם. אנו מקווים שתהיה לכם כמובן חווית קניה חיובית במיוחד, ושתיהנו מהשיטוט בכל שעה שנוחה לכם – ותערכו קניות מהירות ומשתלמות.

אודות מנהל

בדוק גם

מתקני חצר לילדים

אילו מתקני חצר לילדים כדאי לקנות

יש לכם חצר בבית? אז למה שלא תהפכו אותה למגרש משחקים עבור הקטנטנים שלכם? בתקופה ...