דף הבית / שירותים לעסקים / השוואה בין ועד בית פרטי לחברה לניהול ועד בית
השוואה בין ועד בית פרטי לחברה לניהול ועד בית

השוואה בין ועד בית פרטי לחברה לניהול ועד בית

כידוע, מגוון ועדי בתים אשר מנוהלים באופן פרטי, עשויים לעיתים תכופות להעיק על כל הצדדים המעורבים בעניין, החל מהדיירים אשר שוהים במבנה ועד לחברי ועד הבית עצמו. מדי שבוע, אנשי ועד הבית דורשים לקיים פגישות שבהם יעלו נושאים הקשורים לניהול ותחזוקת הבניין, גביית תשלומי ועד בית, הפניית תלונות ועוד. אך לא תמיד חברי ועד הבית יודעים כיצד להתמודד עם כל הקשיים שמציב בפניהם התפקיד ונאלצים לזנוח את תפקידים או לא לבצע אותו כראוי. לכן, בכדי להתמודד עם קשיים אלו, לאורך השנים האחרונות קמו חברות חיצוניות אשר מציעות את שירותיהן בתחום ניהול ועד הבית. כאשר חברות אלו מספקות מענה יעיל ומהוות פתרון אידאלי עבור כלל הדיירים המתגוררים במבנה.

בעת שועד בית פרטי מקיים התכנסויות שבועיות ומעלה בעיות הנשקפות במבנה, החברה לניהול ועדי בתים מטפלת בתקלות מבלי לערוך שיחה בנושא. הרי שועד בית פרטי דואג אך ורק למספר דברים בסיסיים כמו ניקיון הלובי וחדר המדרגות, הדברה וצביעת המבנה. אך בניגוד לועד הבית הפרטי, חברה מקצועית המתמחה בתחום עשויה לספק מענה רחב יותר ולהקיף תחומים שונים הקשורים למבנה כגון: שירותי אחזקה, שיפוצים, ניקיון, צביעה, הדברה, גינון, אינסטלציה ועוד. נוסף על את, מלבד הישיבה הראשונה של ועד הבית הפרטי שבה יצטרכו אנשי הועד לבחור את החברה המתאימה עבורכם לניהול הבניין שלכם, לא תיאלצו להתכנס מדי שבוע ולבזבז זמן יקר בישיבות מיותרות. זאת משום שחברת ניהול הנכסים מתחייבת לבדוק את מצב הבניין בכל עת ומבצעת מידית את התיקונים הנדרשים למבנה בו אתם מתגוררים. הדבר יכול להעניק לכם שקט נפשי ועשוי לחסוך לכם הרבה כאבי ראש מיותרים וטרטורים.

יתרה מזאת, ידוע לנו כי המחירים של הדירות נקבעים במרבית הפעמים על פי מצב הדירה, נראותה וטיפוח הבניין. לכן, כאשר ישנה חברה אשר מטפלת דואגת לתחזוקה שוטפת של המבנה ושמה לב לכל הפרטים הגדולים והקטנים החל מניקיון פנים הבניין, עבודות גינון, תיקון מעליות, צביעת המבנה ועד לפינוי האשפה. כך אתם נשארים בראש שקט ואף עולה רמת איכות החיים שלכם עקב הטיפוח והניקיון באזור בו אתם מתגוררים.

מן האמור לעיל ניתן להבין כי ועד בית פרטי אינו מסוגל לדאוג לאינטרסים של הדיירים בצורה טובה יותר מחברה חיצונית  אשר עיקר התמחותה בניהול ועדי בתים. מכיוון, שחברה מקצועית יכולה להציע לכם שירותים שונים ורחבים אשר יענו על כל צרכיכם ואף לספק לכם סביבת מגורים ראויה יותר למחייה.

אודות מנהל

בדוק גם

באיזה שערים חשמליים כדאי לבחור

באיזה שערים חשמליים כדאי לבחור

החלטתם, בשיתוף עם שאר הדיירים בבניין, שאתם רוצים להתקין שער חשמלי בכניסה לבניין שלכם? לא ...