דף הבית / אירועים / ימי הולדת לילדים בחורף
ימי הולדת לילדים בחורף

ימי הולדת לילדים בחורף

אחד האירועים שכמעט כל ילד נהנה מהם ואוהב לחגוג אותם הוא יום ההולדת. פעם בשנה, כל תשומת הלב מופנית רק אליו, הוא מקבל מתנות, מפנקים אותו והוא מרגיש על גג העולם. אבל מה קורה כאשר תאריך יום ההולדת נופל ב…חורף?

יש נטייה לחשוב שהקיץ הוא עונת המסיבות ושהוא מציע הרבה יותר אפשרויות אטרקטיביות לחגוג את יום ההולדת: אחרי הכל, בחורף גשום וקר, ומה כבר אפשר לעשות חוץ מלהיות בבית? אך במאמר זה נוכיח לכם שגם יום הולדת חורפי יכול להיות משמח, מלהיב, מרגש ומקורי. הנה אטרקציות בחורף שיוכלו לתת לכם השראה לחגיגת יום ההולדת החורפית של הנסיכ/ה שלכם.

  1. יום הולדת במועדון באולינג

מועדון באולינג הוא לוקיישן מצוין לחגוג בו יום הולדת: הוא מספק פעילות שהרבה ילדים אוהבים, ולזוכים במשחק ניתן לתת פרסים מדליקים. את האולם ניתן לקשט בבלונים, ובכניסה אליו לארגן שולחנות עם אוכל, חטיפים וממתקים.

  1. יום הולדת בקולנוע

מסיבת יום הולדת קולנועית אפשר לבצע בשתי דרכים. האפשרות היקרה יותר היא לשכור אולם קולנוע VIP לילד יום ההולדת ולחבריו. אולם כזה מספק לחוגגים גם כיבוד, משקאות ושאר הפתעות מפנקות. לחלופין, ניתן לערוך ערב סרט בבית, עם מסך ומקרן, להכין לילדים פופקורן וחטיפים נוספים, ולהקרין להם סרט שווה. מומלץ להכין מראש כמה אפשרויות לסרטים במידה שלא כולם יאהבו את הבחירה שלכם.

  1. יום הולדת בבריכה

נהוג לחשוב שיום הולדת בבריכה הוא אופציה קייצית בלבד; אך למעשה, את כל הכיף של מסיבת מים אפשר לשחזר גם בחורף, בבריכה מקורה ומחוממת. במקום גלידות וארטיקים אפשר לכבד את הילדים בקרמבו וחטיפים, ובבריכה אפשר לפזר כדורי ים, מזרונים מתנפחים ומצופים צבעוניים בשלל צורות. לא לשכוח לוודא שכולם מביאים אתם מגבות ובגדים חמים!

4. סדנת בישול חגיגית

אופציה מקורית ליום הולדת חורפי היא לארגן לילדים סדנת בישול חגיגית בליווי שף מקצועי עם ניסיון בהפעלות לילדים, בה הם ילמדו להכין מאכלים שילדים אוהבים: לחמניות ביס, כדורי שוקולד, קאפקייקס, ספגטי, עוגיות, פיסול בבצק סוכר ועוד. גם פעילות דינמית ומלהיבה וגם אוכל טעים? הילדים ייהנו מכל רגע.

  1. יום הולדת בחדר בריחה

אחת הפעילויות הפופולריות היום בקרב ילדים (וגם בקרב מבוגרים, אם נודה באמת) היא חדרי בריחה. יש כיום חדרי בריחה מסוגים שונים (אימה, מדע בידיוני, היסטוריה, פנטזיה, בהשראות סרטים או סדרות ועוד) בהם צריך לעקוב אחרי רמזים ולפתור תעלומה כדי לצאת מהחדר. יום הולדת בחדר בריחה מהווה הזדמנות נהדרת לגיבוש הילדים ולהפעלת המוח בצורה כייפית, ותהליך החיפוש וההגעה לפתרון הוא מלהיב ומותח.

  1. יום הולדת ביתי מסורתי

אתם יודעים מה? לפעמים ילדים נהנים מהאפשרות הפשוטה והמוכרת ביותר – יום הולדת ביתי כמו של פעם. את הבית מקשטים בבלונים ושלטי "מזל טוב", מארגנים משחקים שונים כגון "חבילה הגיעה", "גולם במעגל" או "נר בבקבוק" (המשקיעים יכולים לארגן קריוקי עם מכונת קריוקי) והכיבוד כולל ביסלי, במבה, חצאי פיתות עם חומוס וחטיפי שוקולד, כאשר גולת הכותרת היא כמובן עוגת שוקולד קלאסית עם סוכריות צבעוניות.

אודות מנהל

בדוק גם

בר מצווה בכותל מחירים

בר מצווה בכותל מחירים

חגיגת בר מצווה בכותל היא חגיגה המשלבת שמחה עם מסורת ישראל. הכותל הוא המקום הקדוש ...