דף הבית / סביבה / מיחזור אלומיניום הוא גם כלכלי וגם סביבתי
מחזור אלומניום

מיחזור אלומיניום הוא גם כלכלי וגם סביבתי

מתכת האלומיניום היא מתכת מאוד נפוצה בשימוש היום בעולם. במקומות רבים משתמשים בה, עבור מוצרים רבים ומגוונים. בשל כך גובר הצורך שבמיחזור המתכת הזו. במקום לזרוק לפח מוצרים המכילים אלומיניום, במקום למצוא אותם כגרוטאות חסרי שימוש, אפשר לבחור באפשרות של מיחזור אלומיניום ולהועיל לעולם.

היכן נעשה שימוש באלומיניום:

  • תחבורה
  • תעשייה
  • מטבחים
  • אמצעי לחימה
  • חומרי בנייה

יתרונות של החומר אלומיניום

אלומיניום הוא חומר קל מאוד לשימוש. אין צורך בהשקעה גדולה מאוד של אנרגיה ומשאבים וכלים בשביל לעבד את החומר. כמו כן האלומיניום אינו חומר יקר ולכן ניתן לשלבו ללא עלות גבוהה במוצרים רבים. מלבד זאת אפשר לחדש את החומר בקלות וכן לעשות בו שימוש חוזר ואף למחזר אותו באופן קל. לבסוף, על ידי מיחזור אלומיניום אפשר גם להרוויח מעט כסף תוך כדי השמירה על הסביבה.

תריסים וחלונות

אחד השימושים העיקריים של האלומיניום הוא תריסים וחלונות. כיום החומר אלומיניום משמש כמעט באופן בלעדי בייצור התריסים והחלונות. כמובן שנעשה שילוב של חומר הזכוכית וגם רשתות שאינן מיוצרות מאלומיניום אך מלבד שני יוצאי דופן אלה, העיקר הוא אלומיניום. כדאי מאוד למחזר אלומיניום בגלל השימוש הרב בחומר זה.

במהלך הכנת הפרופילים מאלומיניום עבור החלונות והתריסים מצטברים עודפי אלומיניום בצורה של חלקים הקטנים מדי לשימוש. את החלקים אלה אפשר למחזר ובכך לפעול לכיוון של מיחזור אלומיניום.

עלות כספית

מיחזור של אלומיניום מכיל בתוכו גם רווח כספית. על ידי מיחזור של החומר אפשר להוריד את העלויות הדרושות לייצור. באופן זה עסק יכול לחסוך ולשמור על רווחים לאורך זמן. באופן זה אפשר להמנע ממצב של הפסד. הגדלת הרווח של העסק בדרך זו נעשת ללא מאמץ מיוחד, אין צורך בהשקעה של זמן, אנרגיה ומשאבים לצורך זה. חשוב לשים לב לכך שהחברה איתה תעבדו תאפשר איסוף נוח ויעיל של חלקי המתכת. על ידי שימוש במתקני איסוף נוחים ניתן לעשות זאת.

 

אודות מנהל