דף הבית / אירועים / מתנות לידה להולדת בן
מתנות לידה להולדת בן

מתנות לידה להולדת בן

לידה של תינוק היא תמיד אירוע מאוד מרגש. כאשר זוג חברים קרובים שלנו חוגגים את לידת בנם התינוק אנחנו צריכים לתמוך בהם ולחגוג ביחד איתם. הענקת מתנה ליולדת יכולה לרגש מאוד את ההורים הטריים ולגרום לקשר שלנו איתם להיות חזק יותר. השאלה רק היא איזה מתנה אפשר להביא לתינוק שרק נולד? יש הרבה מתנות שניתן להביא לתינוקות שרק נולדו. מתנות אלו יכולות להיות בעלות כספית שונה מבין כמה עשרות שקלים ועד כמה אלפי שקלים. אנחנו יכולים להעניק למשל במתנה צעצוע לעריסה או בגדים שמתאימים לעונה בה הוא נולד. גם מתנות כמו שמיכה או כובע יכולות להיות מתנות יפות מאוד.

למה חשוב לתת מתנה לחברה שילדה בן?

למה בעצם חשוב לתת מתנה לחברה טובה שילדה בן? עלות המחייה בארץ היא יקרה מאוד וכאשר נולד תינוק חדש זה לא רק שמחה גדולה מאוד אלא גם הוצאה כספית מאוד גדולה. כאשר אנחנו מעניקים לחברה שלנו מתנה לאחר שילדה בן אנחנו לא רק מראים לה שאכפת לנו ממנה אנחנו גם עוזרים לה לחסוך בעלויות הגידול של התינוק. אנחנו יכולים למשל להתאגד ביחד מספר חברים ולקנות לתינוק הטרי מתנה כמו עגלה, משטח פעילות או סט בגדים יפה. יש אינספור דברים שאפשר לקנות לתינוק צריך פשוט לחשוב באופן יצירתי מה כדאי לנו לקנות. בחירה של מתנות לידה להולדת בן יכולות להיות מתנות איכותיות ושימושיות מאוד שיעזרו גם לאם וגם לתינוק.

איזה מתנות יכולות להתאים לתינוקות שרק נולדו?

אז איזה מתנות יכולות להתאים לתינוקות שרק נולדו? אם אנחנו רוצים להעניק מתנה שיש לה משמעות אנחנו צריכים להעניק מתנה שתהיה שימושית ולא רק יפה. מתנות להולדת בן יכולות להיות מתנות צנועות יחסית אך שהשימוש שלהן הוא רב כמו למשל מוצצים, בקבוק, נעליים, גרביים, חולצות או צעצועים שונים. אנחנו יכולים אפילו לקנות מתנה כמו דיסק של מוזיקה קלאסית לתינוקות שיכול להרגיע את התינוק ולעזור לו להירדם.

איך אפשר לקנות מתנות ייחודיות לקרובת משפחה שילדה תינוק במזל טוב?

השאלה היא איך אפשר לקנות מתנות ייחודיות לקרובת משפחה שילדה תינוק? אם אנחנו רוצים לקנות מתנה שתהיה גם יפה מאוד וגם ייחודית אנחנו יכולים לקנות לחברה שלנו מתנה בעיצוב אישי. אנחנו יכולים למשל לקנות לה אלבום תמונות מעוצב אישית שהיא תוכל לשים בו את התמונות של הבן שלה. אנחנו יכולים לקנות לה גם חולצות עם הדפסים של משפטי הקדשה אישית. מתנה ייחודית נוספת יכולה להיות אפילו ארוחה במתנה במסעדה – בשביל שהיא תוכל לנוח ולא לבשל. אנחנו יכולים לקנות גם מתנה כמו כריות ייחודיות או כיסא נדנדה בשביל שיהיה לה קל יותר להניק ולהרדים את התינוק שלה.

 

אודות מנהל

בדוק גם

בר מצווה בכותל מחירים

בר מצווה בכותל מחירים

חגיגת בר מצווה בכותל היא חגיגה המשלבת שמחה עם מסורת ישראל. הכותל הוא המקום הקדוש ...