דף הבית / בית וגן / סוככים לבית ולגן
סוככים לבית ולגן

סוככים לבית ולגן

מהם סוככים? אילו סוגי סוככים ישנם בנמצא? מהם הפתרונות שהם מקנים ומהם היתרונות של שימוש מושכל בהם? הבה נבחן את הנושא מעט יותר מקרוב.

בשנים האחרונות סוככים הפכו ליותר ויותר פופולריים וכמעט שאין בית בו הם לא נמצאים. בניגוד לפתרונות קבע, סוככים נותנים את המענה הנכון בזמן הנכון, מה גם שהם מיוצרים מחומרים עמידים במיוחד אשר אינם מתכלים, אינם דורשים שעות של תחזוקה ויכולים להחזיק מעמד לאורך שנים.

בין היתר, כשאנו מדברים על הפתרונות שהסוכך נועד לספק, אנו מתרכזים בדרך כלל בפתרונות הנפוצים ביותר:

הגנה מפני מזג האוויר

למזג האוויר השמשי המאפיין את ארץ ישראל ישנם יתרונות רבים, ביניהם האפשרות לבלות שעות נרחבות מן היום בישיבה בחוץ. עם זאת, החשיפה לשמש אינה מומלצת, לפחות לא לשעות ממושכות מן היום, ולכן יש לחשוב על פתרונות הצללה מתאימים.

מלבד הפרגולות המסורתיות, אשר דורשות גם אישורים ובירוקרטיות לא מעטות, ישנם פתרונות הצללה מודרניים רבים, אשר מוכרים גם בשם סוככים. ישנם סוגים שונים של סוככים מהם ניתן לבחור בדיוק את פתרון ההצללה שעונה על הצרכים שלכם, בין אם מדובר במרפסת ובין אם בחצר. כמובן שלמרות הסברה הרווחת, ישנם גם סוככים אשר עמידים בפני כל מזג אוויר – וכן גם ברוחות ובגשם.

מידת פרטיות מוגברת

גם כאשר גרים בבית פרטי וגם כאשר בבניין משותף, לא פעם אנו מוצאים שאנו חולקים את המרחב הציבורי עם אנשים נוספים, אשר ללא פתרון הצללה מתאים, יכולים לראות כל צעד ושעל שאנו מבצעים בחצר הבית, במרפסת או אפילו בתוך הבית פנימה. סוככים, כשמם כן הם, עוזרים לסוכך על פינת הישיבה שלנו ובכך לספק לנו מידת פרטיות הכרחית אשר תהפוך את הישיבה בחוץ להרבה יותר נעימה ואינטימית.

ישנם סוגים רבים של סוככים, המגיעים בדגמים שונים, אותם ניתן לפתוח במקרה הצורך ולקפל כשהם אינם נמצאים בשימוש, ואשר משמשים להגברת הפרטיות. כמו כן ישנם סוגי סוככים אשר מצלים על שטח נכבד מהמרפסת או החצר במגוון עיצובים, כך שלבטח תוכלו למצוא את הפתרון המתאים לכם ביותר.

מהם היתרונות בסוככים, ביחס לפתרונות הצללה אחרים?

לסוככים ישנם יתרונות רבים ומגוונים, החל ממבחר הדגמים והחומרים אשר יכולים לספק מענה לכל מטרה – ועד לאפשרויות השימוש השונות שהם מציעים. בין היתרונות העיקריים שלהם, אפשר למצוא את אלו הבאים –

  • הגנה מוצלחת מפני מרבית תנאי מזג האוויר
  • ניתן לפתוח אותם בימים חמים ולקפל כשהם לא נחוצים
  • תפעול והפעלה נוחים – רוב הסוככים ניתנים לפתיחה וסגירה על יד מנגנון חשמלי
  • אפשר לכוונן את הסוככים לכל זווית ובהתאם לכל דרישה
  • הבדים מהם מורכבים הסוככים מיוצרים מחומרים עמידים ומגיעים בשלל דוגמאות, הדפסים וצבעים
  • ישנם סוככים עמידים במיוחד בפני כל מזג אוויר
  • התקנתם של סוככים מהירה מאוד ביחס לפתרונות אחרים

המומחים של סוככי תבל

סוככים הם ללא ספק פתרון הצללה אידיאלי אשר הופך ליותר ויותר מועדף בבתים רבים. אולם עם זאת, גם כאשר בוחרים בסוככים כפתרון ההצלה הטוב ביותר עבורכם, מומלץ גם לבחור בחברה מקצועית המתמחה בתחום. אנו בסוככי תבל מעמידים לרשותכם מגוון רחב של סוככים, בדגמים ובעיצובים מרהיבים, עם פתרונות פתיחה וסגירה מיוחדים ועם בדים מהאיכות הטובה ביותר. לפרטים נוספים אודות מגוון האפשרויות העומדות לרשותכם בתחום הסוככים, צרו עמנו קשר כעת בטלפון מספר  1-700-555-507 או השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר ונשמח לעמוד לשירותכם בהקדם!

 

אודות מנהל

בדוק גם

דק לגינה - עשה זאת בעצמך

דק לגינה – עשה זאת בעצמך

דקים סינטטיים ידועים כדקים נוחים להרכבה עצמית, אם יש לכם ידיים טובות תוכלו לבצע זאת ...