דף הבית / שירותים לעסקים / מיתוג מה סטודיו וונסי יודע לעשות
יעל ירזין

מיתוג מה סטודיו וונסי יודע לעשות

יש לכם מותג. אתם רוצים לשנות את תדמיתו או אולי רוצים לחזק את התדמית הקיימת שלו? אתם רוצים שהמותג שלכם יהיה חזק, זכיר, ייחודי. לכל מותג שפה משלו שכאשר היא אפקטיבית היא עקבית ומזוהה. מצד אחד היא מבדילה אותו ממותגים אחרים ומצד שני ״מדברת״ את המוצר או המוצרים תחת המותג. אתם תזהו את הפונט של קוקה קולה בכל מקום, ואולי גם יעלה לכם על הלשון הטעם של המשקה. את התפוח של אפל תכירו גם מתוך שינה. כשתחשבו על חג המולד יעלה בדמיונכם הצבע האדום ואם תראו M צהובה, תדעו שיש בסביבה המבורגר וצ׳יפס.

תפקידו של המעצב בתהליך המיתוג הוא לקבוע קונספט ושפה גרפיים שילוו את המוצר או המוצרים לאורך זמן ולשימושים שונים. צבעוניות, פונט, לוגו ושאר מרכיבי ״שפת״ המותג כל אלה ילוו את המוצר או המוצרים בגלגוליו השונים: באתר אינטרנט, במודעות, באריזות, בקטלוגים ובכל התצורות שהמותג יקבל בהמשך הדרך.

גם מותגים קיימים מצריכים מדי פעם מיתוג מחדש. השפה המיתוגית שהצליחה במשך זמן רב התיישנה ומצריכה ״רענון״. במקרה כזה, האתגר הוא לשמור משהו מן הקיים ובכל זאת ליצור מעבר חלק אל מיתוג חדש, המותאם לרוח הזמן ולקווים העדכניים בעולם התוכן העכשווי של המוצר. לעיתים המוצר מתפתח ונכנס אל זירות בינלאומיות שלא היה בהן עד כה, במקרה כזה יש צורך לבדוק האם המיתוג שהיה נכון לזירה המקומית נכון גם לזירות גדולות יותר וכיצד צריך להכין את המותג להתפתחות העתידית שלו ולהתאים את המיתוג למהלך.

סטודיו וונסי הוקם ונבנה כסטודיו בוטיק. האהבה של יעל ירזין לעיצוב וההיכרות העמוקה שלה עם משרדי פרסום גדולים הביאה אותה להבנה שהקשר שהיא רוצה עם לקוחותיה ועם המותגים שעוברים תחת ידיה, הוא קשר ישיר שבו היא וצוות הסטודיו יכולים לעבוד באוירה אינטימית עם כל לקוח ולקוח, על כל מותג ומותג. בדרך עבודה זו, כל תוצר של הסטודיו הוא ״בייבי״ של הצוות בדיוק כפי שהוא ה״בייבי״ של הלקוח. העבודה בצוות קטן משמעותה שאין פספוסים, ויש תשומת לב אדירה לפרטים הקטנים. שש עיניים אוהבות עוברות, רואות ומעצבות, נוגעות ומתקנות, מתלבטות ומדייקות.

סטודיו וונסי

סטודיו וונסי הוביל במהלך השנים פרויקטים שונים ומגוונים של מיתוג בעולמות תוכן שונים ומגוונים. לכל מותג יש אפליקציות עיצוביות שונות שמצריכות הבנה במגוון תחומים. לכן, צוות הסטודיו משתף פעולה באופן קבוע עם מומחים מתחומים שונים: קופירייטרים, אדריכלים, מעצבי מוצר ועוד. מחללים ארכיטקטוניים דרך קופסאות, ברושורים ועד אתרי אינטרנט, סטודיו וונסי נותן מענה רחב למגוון הצרכים המתפתחים של כל לקוח.

 

אודות מנהל

בדוק גם

באיזה שערים חשמליים כדאי לבחור

באיזה שערים חשמליים כדאי לבחור

החלטתם, בשיתוף עם שאר הדיירים בבניין, שאתם רוצים להתקין שער חשמלי בכניסה לבניין שלכם? לא ...