דף הבית / תיירות / צימרים רומנטיים- יש דבר כזה!
צימרים רומנטיים- יש דבר כזה!

צימרים רומנטיים- יש דבר כזה!

זוגות רבים בוחרים לצאת לצימרים רומנטיים לבלות שם סוף שבוע ולצאת משם יותר קרובים, מחוזקים ואוהבים.

צימרים רומנטיים זו הגדרה כוללת לעיצוב של הצימר, לנוף שמסביב ולחבילת הנופש של הצימר עצמו.

נכון שאת הרומנטיקה מייצרים בני ה זוג עצמם, אבל שמעתם על המושג השראה, אם כך יש זוגות שבלחץ של העבודה, הילדים והחיים זקוקים להשראה כדי שיהיה להם רומנטי, וזה בדיוק המטרה של צימרים רומנטיים.

צימרים רומנטיים- צבעים, ועיצוב!

צימרים רומנטיים יכולים להיות בכל מבנה של צימר אם זה בקתה מעץ, בית אבן, דירה וכו' אבל מבחינת עיצוב חייבים להתקיים בו כמה דברים.

העיצוב חייב להיות חם מבחינת הצבעים שלו ויש גם חומרים שמשדרים חום למשל עץ. שיש לעומת זאת משדר קור, יוקרה אבל קור.

בצימר רומנטי חייב להיות ג'קוזי או ספא ויש צימרים רומנטיים שיש להם גם בריכה צמודה.

העיצוב של הצימר יהיה בצבעים רכים, עם וילונות נשפכים. המצעים יהיו נעימים ורכים למגע, וכל הנועם הזה בא לידי ביטוי בהגדרה רומנטיקה.

צימרים עם נוף לאהבה!

לא סתם בגלויות נוף של זוגות אוהבים, הם מצולמים מול השקיעה. יש משהו בנוף שמרכך בני אדם וגורם להם להרגיש טוב. כאשר בני זוג אוהבים חוזים בשקיעה משותפת או נמצאים במקום שיש בו נוף יפה הם עצמם מתאחדים עם הנוף הזה, וזה גורם להם לחוש רומנטיקה באוויר.

אם אתם מחפשים צימר רומנטי, חשוב מאוד שתלכו על צימר טובל בנוף יפה והכי חשוב- שלא יהיה צמוד אליכם עוד צימר, כי שכנים עם ילדים למשל, יכולים להרוס לכם כל חופשה רומנטית.

בילוי רומנטי בספא

יש המון צימרים שיש להם ספא צמוד וזה ממש לא במקרה. עיסוי בשניים, או טיפול אלטרנטיבי אחר, מרגיעים את הנשמה ותורמים לחופשה הרומנטית שלכם. הרבה פעמים דווקא בחופשה כזו פתאום בני הזוג ממש מרגישים שהם נועדו זה לזו והחופשה הבאה שלהם בצימרים זה הצעת נישואין.

לכן חשוב שתגיעו פתוחים לכל חוויה שיש בצימר, אם זה ספא אז לכו על זה עד הסוף ולא רק מהבחינה הרומנטית. עיסוי טוב הוא מזור לכל מיני כאבים בגוף ואתם תצאו משם חדשים והרבה יותר משוחררים.

צימרים רומנטיים עם ארוחה לאור נרות!

לא בכל צימר יש ארוחת ערב אבל יש צימרים שיש בהם מטבח קטן כדי שאתם תוכלו לקנות מצרכים ולהרים ארוחה כיד המלך. אתם יכולים לצאת למסע הקניות הראשון שלכם ביחד, לקנות מצרכים ולחזור לצימר ולהכין לעצמכם ארוחה טעימה רק לשניכם.

גם בישול בשניים הוא מתכון לזוגיות וקרבה, וזו ההזדמנות שלכם לראות איך שניכם מתפקדים ביחד כצוות.

אתם יכולים לארגן מראש ארוחה טעימה על שולחן בחוץ ואל תשכחו את הנרות, רומנטיקה ונרות הולכים ביחד במיוחד בצימר שנוגע בשמיים…

אודות מנהל

בדוק גם

טיול מאורגן לרוסיה – הדרך הנכון לטייל

טיול מאורגן לרוסיה – הדרך הנכון לטייל

עליכם להבין שאם אתם באמת רוצים ליהנות במהלך הטיול שלכם ברוסיה, אז טיול מאורגן ברוסיה ...