אם החלטתם שהגיע הזמן לעצב אפליקציה כמו שצריך לעסק שלכם, או שאתם בוני אפליקציות שרוצים להביא את האפליקציה שלכם לרמה הגבוהה הנדרשת בשוק התחרותי של ימינו, הגעתם למקום הנכון. בתוך לא יותר משלוש דקות, נסביר לכם בדיוק כיצד עובד עיצוב אפליקציות נכון, כזה שמייצר "באזז" ונשאר על המכשיר של הלקוח.
בין אם תרצו ובין אם לא, כיום למעלה מחצי מהאפליקציות שלקוחות מורידים לסלולרי שלהם מוצאים את עצמם מוסרים בתוך פחות מחודש ימים. ועדיין, הרבה אפליקציות שורדות את הסלקציה הזו, ומה שמבדיל ביניהן זה כמה נקודות חשובות שאם תשימו עליהן את הדגש, אתם מעלים את הסיכויים שלכם לנצח.
עיצוב אפליקציות חכם:
- פסיכולוגיה של הלקוח – אתם חייבים לחשוב איך האפליקציה עונה על צורך אמיתי של הלקוחות, ובצורה הטובה ביותר. פשוט? לא תמיד, וככל שמשקיעים בזה יותר מחשבה מגלים יותר הזדמנויות לעדכוני תוכנה.
- UI – ממשק המשתמש הוא הדבר החשוב ביותר אחרי השירות עצמו. האפליקציה חייבת לעשות את מה שהיא מבטיחה לעשות, אבל היא חייבת לעשות זאת בנוחות השימוש! אחרת? המשתמש יהיה מתוסכל ויסיר אותה.
- יצירת מותג – מותג אומר נאמנות וסמכות, והאפליקציה שלכם חייבת לספק שירות טוב, נוח לשימוש, תוך שהיא בונה את הסמכות שלכם בשוק. צריך אם כך לייצר עיצוב תואם, לוגו ושאר המרכיבים הקשורים למיתוג.
אפליקציה טובה יושבת על אפיון טוב
יש אנשים שמשתעממים מאפיון, אבל השלב הטכני והמספרי הזה חשוב עד כי כך שבלעדיו אין טעם בכלל לבצע שום פעולה אחרת. סקר שוק עמוק, יצירת פרופיל ללקוח המושלם, והבנה של המבנה הפסיכולוגי של מה מפעיל אותו, ברמת הפיקסל, זה תהליך הכרחי. בלי זה, אתם נכנסים לתהליך שהסיכוי להצליח בו הוא בערך כמו הסיכוי להצליח בלוטו, וזה לא הגזמה כלל.
אם יש לכם רעיון מקורי, סביר להניח שהוא לא לגמרי מקורי, וכי יש כיום לפחות עוד כמה אנשים בכל העולם שחושבים עליו. וגם אם הוא מקורי לגמרי, הרי שמעבר לרעיון, צריך ביצוע מושלם, ויש לכם הזדמנות אחת לפני שמישהו יראה את הפוטנציאל ויעשה זאת טוב יותר. לכן, עשו זאת הכי טוב שאפשר מלכתחילה.