דף הבית / בריאות / להשתלב בעולם האופנה, בדיוק כמו שתמיד חלמת!

להשתלב בעולם האופנה, בדיוק כמו שתמיד חלמת!

זוכרת את עצמך בתור ילדה, מלבישה ברביות, מסרקת את שערן, מדמיינת איך תלבישי אותן?

זוכר את עצמך בתור נער, מתהלך בין חנויות, מאתר טרנדים, מלביש את חברים שלך עם הסטייל המיוחד שלך שפעם אחר פעם הוכיח את עצמו? אם תמיד חלמתם ונשמתם אופנה, ורק רציתם למצוא את המקום שלכם בעולם הענק והמופלא הזה, הגעתם למקום הנכון. עיצוב, סטיילינג, קניינות, מכירות, ניהול מותג, יחסי ציבור ועוד אלפי תפקידים מרגשים ומעניינים בעולם האופנה מחכים רק לכם, שתבחרו בהם.

עיצוב אופנה וסטיילינג

אם המחברת שלכם מלאה בסקיצות של חצאיות אוונגרדיות, והמחשבה על טיול לחנות בדים מרגש אתכם – במסלול עיצוב אופנה וסטיילינג אתם תרגישו בבית. מדובר, כמובן, בתפקידים המוכרים והמשפיעים ביותר בעולם האופנה, בתפקידים בעלי יוקרה וכאלה שקובעים טרנדים בכל רחבי העולם. בתפקיד זה תוכלו לשלב הן את הפן היצירתי שבכם, והן לפתח את הפן הניהולי והעסקי.

ניהול מותג וקניינות

ניתן להתברג בעולם האופנה, גם אם אתם לא מעצבים בעצמכם, על ידי הפיכה למנהל מותג או קניין.

מנהל מותג מקצועי הינו דמות מפתח בחברות האופנה, אשר יודע לקבוע את האסטרטגיות הטובות ביותר על מנת לנצל את השוק הכלכלי, ההפצה והייצור של המותג.

בתור מנהלי מותג, אתם מנהלים אסטרטגית את כל הפן השיווקי, מקבלים החלטות בקביעת קהל היעד, בוחרים קולקציות, חוקרים את השטח ואת המתחרים, קובעים תמחור למוצרים, מכינים תוכניות פעולה לקידום מכירות, ערוצי ההפצה, וכמובן משתפים פעולה עם צוות העיצוב, הייצור והמכירות. גם קניינים עובדים בעבודה מסקרנת מאחורי הקלעים בה עליהם לתרגם את  הטעם של הלקוחות ולקבוע את הרכישות ומגמות האופנה האחרונות שימכרו בחנויות האופנה הגדולות או הבוטיקים. לימודי מנהל עסקים באופנה יכינו אתכם לתפקידים הללו ויתנו לכם את כל הכלים הנחוצים להצליח בעולם האופנה, מבלי שתצטרכו כשרון עיצובי כלשהו.

תקשורת אופנה וניו מדיה

בתחום הזה נפתח עולם שלם חדש של כלים ויכולות שחולשים על מגוון רחב של עולמות מעבר לעולם האופנה. אם נסתכל על התפקידים הללו בפריזמה של אופנה הרי שנראה צרכים כמו תיאום צוותים, יצירת אסטרטגיה שיווקית, הבנת המותג וייצוגו לקהל בצורה נבונה, יצירת באז תקשורתי סביב המותג או הקולקציה, עבודה במערכות מתקדמות בניו-מדיה ורשתות חברתיות, עבודה עם תקציב פרסום במטרה למקסם חשיפה למותג בקהלי היעד הרלוונטיים ועוד. למרות שבעלי התפקידים הללו לא נוגעים כלל לייצורו של המוצר – עבודתם היא שתכריע את הצלחתו!

מדובר בתפקידים בעלי כוח מכריע, משפיע וקריטי בעולם האופנה.

אז איפה אתם רואים את עצמכם משתלבים בעולם האופנה? איזה תפקיד הכי מדבר אליכם ומה הייתם מעוניינים ללמוד?

התקשרו עוד היום ל:03-6525560  לייעוץ לימודי מידי המומחים שלנו במרנגוני – בית הספר היוקרתי לאופנה, אומנות ועיצוב עם קמפוסים במילאנו, פירנצה, לונדון ופריז!
http://marangoni.co.il/

אודות מנהל

בדוק גם

גשר בשיניים

גשר בשיניים – מתי נצטרך לעשות אותו

עד לפני שנים לא רבות, היה נהוג לחשוב שכל הרעיון של גשר לשיניים מיועד אך ...