דף הבית / שירותים לעסקים / מדפסות מומלצות למשרד
מדפסות למשרד

מדפסות מומלצות למשרד

ההשקעה שמבצעים בעסק היא רבה וכוללת את ההשקעה הראשונית עבור ההקמה שלו מאפס והתקדמות אל עבר הגשמת המטרות עבור כל סוג של עסק בצורה ספציפית, כאשר מן הסתם המטרה היא לגדול ולהגדיל את רמת ההכנסות עוד ועוד.

אם נביט היטב  בכל משרד שאליו אנחנו נכנסים יהיה ציוד שמשמש את המשרד לצרכי העסק כמו מדפסת, מכונת צילום, סורק ומכשיר פקסימיליה. עם הופעת המכשירים המשולים יותר ויותר עסקים שאינם צריכים פעילות תדירה עבור כל אחד מאלה מעדיפים לרכוש מכשיר משולב שבו יש את כל האפשרויות הללו ואותו אפשר להציב באזור של פקידת הקבלה/העוזרת אדמיניסטרטיבית ובכך לחסוך עלויות יחד עם ניצול נכון יותר של החלל ושל כוח האדם.

איך בוחרים מדפסת למשרד

אחת ההתלבטויות הטבעיות של בית עסק היא האם להציב מדפסת בכל חדר וחדר של העסק? האם מכשיר משולב אחד יהיה די והותר או האם יש צורך אפילו להציב כמה מכשירים משולבים באזורים השונים של המשרד? המענה ההולם לכל השאלות הללו תלוי מאוד בתדירות של השימוש עבור כל עובד עבור כל סוג של פעולה יחד עם כמות העובדים והגודל של המקום עצמו בסך הכל.

כך למשל ישנם מוקדים בנקאיים שבהם ישנה כמות ענקית של מאה עובדים כאשר כל אחד ואחד מהם מבצע לפחות עשר פעולות הדורשות הדפסה מידי משמרת, דבר זה מצריך בחירה של מדפסת איכותית שתבצע הדפסה בצורה מהירה עם שימוש בטונר יחיד לכמה שיותר הדפסות. השימוש הנכון בצורה שכזו תהיה על ידי הצבה של מדפסת אחת עבור כל שורה של נותני שירות כדי לזרז את קבלת המידע המודפס ולתעד אותו בצורה הנדרשת.

האם לרכוש או להשכיר מדפסות למשרד?

עבודה עם מדפסות למשרד מצריכה התעסקות רבה עם תקלות, החלפה של טונרים ורכישה מתמדת של דפים עבור הדפסה, דבר זה מצריך הקצאה של כוח אדם שיהיה אמון לטיפול בכל הציוד הזה, תפעול על ידי אנשי הצוות עצמו או לחילופין עבודה מול ספק של שירות מלאה שגם מגיע במידה וישנה תקלה וגם מגיע למקום עבור הבאת הציוד הנדרש לתפעול המדפסות שנמצאות במשרדים,לפי הצורך.

ההבדל בעלות של תפעול עצמאי לבין תפעול על ידי חברה חיצונית יכול להגיע לכדי אלפי שקלחים מידי שנה ולכן חשוב מאוד לעשות אומדן כספי אל מול התועלת של כל אחד מאלה בכדי שהעובדים לא יצטרכו להתעסק עם משהו מלבד מה שעבורו הם התקבלו לעבודה.

אודות מנהל

בדוק גם

שיפוץ משרדים

מה באמת צריך לדעת על שיפוץ משרדים?

המשרד שלכם נראה נורא? הגעתם למסקנה שאתם צריכים להשקיע בו קצת כי זה פוגע בתדמית ...