המרחב בו אנו שוהים והדרך בה הוא מעוצב משפיע באופן ישיר על החוויה הפנימית שלנו, חווית החיים. המוח שלנו, בני האדם, עובד כל היום לניטור המרחב. ממש כמו רדאר, החושים שלנו סורקים כל הזמן את הסביבה, כדי לייצר בנו תחושת ביטחון והבנה מה בעצם קורה מסביב. שילוט פנים נכון מתכתב עם החושים שלנו, מרגיע את המיינד חסר השקט, ונותן לנו אוריינטציה במרחב.
כשהלקוחות שלכם רואים את השלטים, משהו זז בתוכם – בין אם הם מודעים לכך ובין אם לא. תת-המודע שותה את האינפורמציה שמסביב, ואם העיניים קלטו את השלטים (כל עוד השילוט מעוצב וממוקם נכון כמובן) תיווצר תחושת רווחה יחסית ורוגע המאפשר להם להיות נוכחים.
סוגי שילוט פנים:
פתרונות שילוט פנים שונים מתאימים למרחבים שונים, בתי עסק שונים, בתי חולים, מלונות וכיו"ב. ההתאמה של השלטים שלכם צריכה להיות לא רק לסוג העסק, אלא גם למיתוג של העסק, ולהתכתב עם הצבעים והשפה הטיפוגרפית של העיצוב הכללי במרחב – כדי ליצור תחושת הרמוניה.
לפניכם פתרונות שונים של שלטים למשרד של ארט דיזיין:
- שילוט פרספקט – פיתרון אלגנטי המאפשר חיתוך לפי הזמנה גם במידות גדולות מאוד, ומשמש בין היתר לתערוכות ותצוגות.
- שילוט פנים בתלייה – מערכת כבליין של שלטים דקים ואלגנטיים התלויים מכבל תקרתי. מראה מודרני, וקל לניהול והחלפת שלטים בעת הצורך.
- קאפה – שלטים קלים מאו מחומר מוקצף המאפשרים גם הם חיתוך קל לכל גודל, ותליה קלה במיוחד.
פיתרון שילוט פנים רצפתי
משרדים גדולים בימינו יכולים להרגיש לפעמים כמו מבוך, ואפילו אלו העובדים בחברה זמן מה מוצאים את עצמם מתבלבלים מעת לעת, תוהים לאן בדיוק הם אמורים לפנות, ולאן בעצם הם הולכים. מדבקות רצפה יכולות להיות כלי מעולה במרחבים גדולים במיוחד, עם חיצים והכוונה, ומסרים שונים בהתאם לצורך.
שלטים למשרד של ארט דיזיין מאפשרים פתרונות יצירתיים לא רק לעובדים, אלא לכל המבקרים בבית העסק. אחד השימושים הייחודיים של שילוט הפנים הריצפתי הוא יצירת אפקט גראפי ככלי שיווקי, אפקט ה"וואו" שמלהיב ומרגש את הלקוח הפוטנציאלי, ויוצר אווירה ייחודית במרחב.