דף הבית / טכנולוגיה / איך להשיג עוקבים באינסטגרם
איך להשיג עוקבים באינסטגרם

איך להשיג עוקבים באינסטגרם

פתחתם חשבון באינסטגרם לעסק במטרה לקדם דרכו מוצרים שונים שאתם מייצרים או משווקים, עכשיו השאלה היא איך להשיג עוקבים באינסטגרם, כלומר איך לגרום לאנשים להוסיף את החשבון שלכם לרשימת המעקב שלהם, כך שבכל פעם שתעלו תמונה הם יזכו לראות אותה.

לפני שניכנס לשאלה איך להשיג עוקבים באינסטגרם, נסביר תחילה את המודל על פי היישום הזה עובד, בשביל שתוכלו להבין יותר לעומק כיצד לפועל. חשוב תחילה לומר, בדומה לרשתות חברתיות אחרות, כפי שנראה מיד, חשבון שאין לו עוקבים, הוא לא מבצע את העבודה שלו, למעשה הוא חשבון לא יעיל, ככל שיש לכם יותר עוקבים, כך החשיפה שלכם תגדל וזו המטרה שאתם צריכים להציב לעצמכם.

כיצד עובד המודל של אינסטגרם

ברמת העיקרון המודל דומה למודל של פייסבוק או טוויטר. כלומר, אתם יוצרים חשבון, מעלים תמונות ומנסים לצרף כמה שיותר גולשים שיש לו חשבון באינסטגרם שיעקבו אחריכם. כך הם נחשפים לתמונות שאתם מעלים, עושים להם לייק או משתפים אותם.

בדומה לכם, הם יכולים לשתף אותם לא רק באינסטגרם אלא גם ברשתות חברתיות אחרות, בראש ובראשונה פייסבוק (שהיא כיום הבעלים של אינסטגרם), טוויטר ורשתות אחרות. המטרה של שיתוף זה הוא ליצור חשיפה גדולה יותר לתמונות. זו גם הסיבה שנהוג להתקין ישום של אינסטגרם באתר של החברה ולחבר את החשבון האינסטגרם של העסק לחשבון הפייסבוק שלו, ובכך ליצור מצב שניתן לשלב תמונות מהאתר באינסטגרם וכן להציג אותם בפייסבוק.

אז איך משיגים עוקבים באינסטגרם?

כפי שאפשר להבין, יש מספר שיטות איך להשיג עוקבים באינסטגרם. השיטה הראשונה היא פשוט לחפש גולשים מסוימים, שאתם יודעים שהם מקושרים לתחום שלכם ויש להם קהל עוקבים גדול. ברגע שהם יתחילו לעקוב אחריכם, יש סיכוי רב שתוכלו להוביל לידי כך שהחשבון שלכם יזכה לחשיפה גדולה דרכם.

שיטה שנייה היא דרך פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות, אתם מעלים תמונות שונות ומפנים לחשבון האינסטגרם שלכם. יש לומר שמרבית הגולשים לא נוטים לקשר בין הרשתות ולא ממהרים להתחבר בצורה כזו. מה עוד שמדובר על חשבון עסקי, מה שאומר שבשביל שהגולש באמת יכיר את חשבון האינסטגרם שלכם, הוא צריך להיות חבר בעמוד הפייסבוק או בעמוד עסקי אחר שלכם, ולא כל הגולשים ששים לעשות זאת.

השיטה הפופולארית ביותר היא באמת קניית עוקבים מחו"ל ומישראל. מדובר על קניית רשימה של גולשים אמיתיים עם חשבון אמיתי, אשר יעקבו אחריכם ובכך יגדילו באופן משמעותי את נפח החשיפה שלכם. היתרון בכך שמדובר בשיטה מאוד מהירה ונוחה וכן אתם יכולים לבחור, במידת הצורך, לאיזה קהל לפנות. נניח ואתם מעוניינים בחשיפה ברוסיה, אתם יכולים לפנות ספציפית לקהל הרוסי, אם אתם מחפשים במקום, אתם יכולים לפנות ישירות לקהל זה, ואם אתם מחפשים רק קהל ישראלי, תוכלו לקבל עוקבים רק מישראל והם ידאגו כבר לחשוף את התמונות שלכם לקהל רחב יותר.

 

אודות מנהל

בדוק גם

בניית אתרים לעסקים קטנים

בניית אתרים לעסקים קטנים לחשיפה מירבית

כל עסק גדול כקטן דואג שיהיה לו אתר אינטרנט כדי שהפעילות העסקית תיחשף בפני קהל ...