דף הבית / חוק ומשפט / טיפים לבחירת עורך דין תאונות דרכים
עורך דין תאונות דרכים

טיפים לבחירת עורך דין תאונות דרכים

זכרו כי בחירה זו תשפיע על ההליך המשפטי כולו ועל התוצאות שלו ולכן בדקו היטב את עורך הדין בו אתם בוחרים ועקבו אחר הטיפים הבאים אשר יסייעו לכם לבצע בחירה חכמה ונכונה יותר:

  • בדקו האם עורך הדין מתמחה בתחום של נזיקין ותאונות דרכים. כדאי לפנות אל עורך דין המתמחה בנושא זה ולא עוסק במגוון רחב של תחומים משפטיים נוספים אשר עלולים להסיט את המיקוד שלו מהתיק שלכם ולפגום ביכולת שלו לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר.
  • בדקו האם משרד עורכי הדין מייצג רק אנשים אשר נפגעו בתאונות דרכים או שהוא מייצג גם חברות ביטוח שונות. במקרה בו המשרד מייצג גם חברות ביטוח עלול להיווצר מצב של ניגוד אינטרסים, גם אם לא מדובר בחברת הביטוח הספציפית אותה אתם תובעים, ומוטב להתרחק ממשרד עורכי דין שכזה.
  • בדקו את הוותק של משרד עורכי הדין ואת הוותק של העורך דין הספציפי אשר יטפל בתיק שלכם. לעיתים רבות ניתן למצוא משרדים בעלי וותק ומוניטין בשוק, אך עורך הדין שיטפל בכם בפועל רק עתה סיים את תקופת ההתמחות שלו ובקושי יש לו ניסיון בתחום.
  • נסו לחפש המלצות מחברים או מכרים אשר הגישו תביעה על תאונת דרכים וזכו בה. המידע שהם יעניקו לכם על אותו עורך דין תאונות דרכים שניהל את התביעה שלהם יסייע לכם לבחור נכון.
  • עורך דין תאונות דרכים חייב להכיר גם את מבנה גוף האדם ואת הפגיעות השונות. אם תדברו עם עורך הדין, תזכירו שם של עצם מסוימת או חלק בגוף, ולא יהיה לו מושג על מה אתם מדברים, כדאי שתפנו אל עורך דין אחר.

חשיבות היחס האישי

נושא נוסף שחשוב להתייחס אליו בעת בחירת עורך דין הוא היחס האישי שלו. חשוב מאוד לבחור עורך דין אשר אתם מתחברים אליו באופן אישי ומרגישים בנוח איתו, כך התיק ינוהל ברוח הרבה יותר טובה ותחושו טוב יותר לאורך ההליך המשפטי.

אודות מנהל

בדוק גם

עורך דין צבאי

עורך דין צבאי – מתי זה חיוני?

אם נקלעתם למצב שבו הסתבכתם עם המערכת הצבאית מבחינה משפטית, ואינכם יודעים כיצד לצאת מהמצב ...