דף הבית / אירועים / יתרונות של קניית שמלות כלה ממעצב אופנה
שמלות כלה

יתרונות של קניית שמלות כלה ממעצב אופנה

אחת ההחלטות הכי חשובות שכל כלה צריכה לקבל היא איזה שמלה או שמלות היא תלבש במהלך האירוע. קנייה של שמלות כלה יכולה להיות אירוע מרגש מאוד עבור כל כלה. אם אנחנו רוצות להיות בטוחות שהשמלה שלנו תהיה יפה ואלגנטית כדאי לנו לקנות אותה ממעצב. מעצב שמלות כלה(לדוגמא: עובד כהן) יוכל לעצב לנו שמלה מעולה ויפה שתתאים לנו באופן מושלם מכל הבחינות.

שמלות כלה – האם כדאי לקנות שמלת כלה מסין באינטרנט?

כיום, כלות רבות בוחרות לקנות את שמלת הכלולות שלהן דרך האינטרנט מסין. קנייה של שמלות כלה מסין דרך רשת האינטרנט היא לא צעד מומלץ והמחיר שלה יכול להיות כבד מאוד. כאשר אנחנו קונות שמלת כלה דרך הרשת אנחנו לא באמת יודעות איזה שמלה נקבל והאם היא תגיע בזמן לחופה שלנו. אנחנו גם לא באמת יכולות לדעת עם השמלה תהיה במידה שמתאימה לנו. לפעמים עדיף להשקיע קצת יותר כסף, מאשר לנסות לחסוך ואז לשלם על כך ביוקר רב.

שמלות כלה – למה חשוב למדוד את שמלת הכלה מספר ימים לפני החתונה?

כל כלה יודעת שבימים שלפני החתונה משקל הגוף שלה יכול להשתנות מאוד ולהעלות או לרדת. מספר ימים לפני האירוע כל כלה צריכה ללכת למדידות של השמלה ולוודא שהשמלה מתאימה לה ומחמיאה לגוף שלה. מדידות של שמלות כלה הן שלב חשוב מאוד בעיצוב השמלה ויש כלות שעוברות מספר רב של מדידות עד שהשמלה מתאימה באופן מושלם לגוף שלהן. עדיף למדוד מספר פעמים את השמלה ולשנות אותה מאשר להגיע ליום החשוב בחיינו ולגלות שהשמלה גדולה מדי או קטנה מדי למידות שלנו.

למה חשוב להשקיע בארגון של החתונה שלנו?

ארגון של חתונה יכול להיות עסק מלחיץ מאוד. כל כלה צריכה לדאוג גם להופעה האישית שלה ולשמלה שהיא תלבש וגם למראה של כל החתונה. כלות לא חייבות להתמודד לבד עם ארגון החתונה שלהן. הן יכולות בהחלט לבקש עזרה מחברה קרובה או מאימא או אחות. האדם שהכי טבעי שהוא יעזור בארגון של החתונה הוא כמובן החתן עצמו. חשוב להשקיע בארגון של החתונה כי חתונות הן אירועים רבי משתתפים וככאלו יש הרבה מאוד פרטים שחשוב לשים לב אליהם בהן. בשביל שהאירוע שלנו יהיה אירוע נוצץ ומושלם עלינו לשים לב לעיצוב שלו ולבחירות שלנו. חשוב לוודא שהעיצוב של האירוע יתאים לסגנון האירוע שאנחנו רוצים. כך למשל אנחנו יכולים להתאים את שמלת הכלה שלנו לסגנון העיצוב של האירוע כולו ולבחור ללבוש שמלה נוסטלגית או שמלה בסגנון מודרני.

אודות מנהל

בדוק גם

בר מצווה בכותל מחירים

בר מצווה בכותל מחירים

חגיגת בר מצווה בכותל היא חגיגה המשלבת שמחה עם מסורת ישראל. הכותל הוא המקום הקדוש ...