דף הבית / קריירה / למכור יותר טוב – סדנת מכירות
סדנת מכירות

למכור יותר טוב – סדנת מכירות

סדנת מכירות היא הכרח לכל מי שמתעסק במכירות. כדי למכור בצורה טובה צריך ללמוד ולפתח מיומנויות מכירה. מיומנויות מכירה צריך לתחזק לשפר כל הזמן. לכל אלו נוצרו סדנאות מכירה רבות ומגוונות. בואו תלמדו מה מכילות סדנאות אלו וכיצד סדנאות אלו יעזרו לסוכני ואנשי מכירות שלכם למכור יותר.

סדנת מכירות מלמדת את אומנות המכירה

סדנת מכירות טובה היא סדנה שתלמד כיצד להיות אומני מכירה, אשפי מכירה. היא אמורה לצייד את אנשי המכירות בארגז כלים של טכניקות מכירה שונות על מנת שכל איש מכירות יוכל למקסם את המכירות שלו. שיפור מיומנויות המכירה היא כדאית גם לאיש המכירות, המקבל אחוזים מכל מכירה וגם לבעל החברה המרוויח מכל המכירות. ככל שאיש המכירות ימכור יותר, גם הוא וגם בעל החברה ירוויחו יותר

סוגי מכירות וסוגי סדנאות

יש כל מיני סוגים של סדנאות מכירה. זאת בהתאם לסוגי ושיטות מכירה שונות:

  1. מכירות שטח – זו המשרה שמתפרסמת הכי הרבה במודעות הדרושים. במכירות אלו לומדים על המפגש של איש המכירות עם הקונה בשטח עצמו, פנים מול פנים. איש המכירות לומד איך לקרוא שפת גוף, איך לרכוש אמון מצד האדם העומד מולו ואיך להוביל אותו להחלטה לקנות.
  2. מכירות טלפוניותסדנת מכירות העוסקת במכירות טלפוניות עוסקת בעיקר למקסם ולהעצים את מיומנות התקשורת הטלפונית של נציגי המכירות. בסדנה כזאת לומדים איך ליצור תסריט של שיחת המכירה, לומדים להכין מראש של תשובות לשאלות של הלקוח ולומדים איך לטפל בהתנגדות של הלקוח.

כלים שימושיים

הכלים השימושים העיקריים הנלמדים במרבית סדנאות מכירה הם:

  1. כיצד לדבר אל הלקוח ובמיוחד כיצד להתנהג מול הלקוח בהתנהגות שהיא ממוקדת לקוח. גם פה תלמד את עיקרי המושגים של שפת גוף והבנתם היא הכרחית לעבודה במכירות.
  2. שימור לקוחות – לאחר שהצלחת לרכוש את אמונו של הלקוח, אתה תלמד כיצד לתחזק את הקשר עימו ולשמר אותו כלקוח שממשיך לצרוך ולקנות.
  3. שימוש בסיפורים במכירות – בניית ויצירת סיפור סביב המוצר או השירות שנמכרים באופן שיתאים ללקוח וירכוש את אמונו. שימוש בסיפורי מכירה מומלצים ומוצלחים שהוכיחו את עצמם.

אודות מנהל

בדוק גם

איך לעזוב את מקום העבודה ולשמור על יחסים טובים?

איך לעזוב את מקום העבודה ולשמור על יחסים טובים?

אנשים עוזבים את מקום העבודה שלהם מכל מיני סיבות: הם עוברים דירה לעיר אחרת בשל ...