דף הבית / בית וגן / מטבחים מעוצבים אפורים או לבנים – הטרנד של הקונים
מטבחים מעוצבים

מטבחים מעוצבים אפורים או לבנים – הטרנד של הקונים

גוונים של אפור או לבן הם בחירה קלאסית בעבור מטבחים, אלו הם גוונים אותם ניתן לשלב עם סגנונות עיצוב נוספים. היתרונות של מטבחים מעוצבים אפורים או לבנים באים לידי ביטוי בניקוי קל למטבח, אפשרויות שילוב המטבח עם סגנונות עיצוב רבים נכונה בעבור אלו המתכננים שימוש ארוך טווח במטבח.

עיצוב מטבח לבן

הצבע הלבן הוא הדומיננטי ברוב המטבחים, כאשר אנו מעצבים מטבח לבן קל לשמור על ניקיון ולשב בהמשך אלמנטים נוספים לשדרוג עיצוב המטבח. שימו לב, בחירה בעיצוב לבן למטבח מחייבת אתכם בבחירה בחומרי גלם איכותיים, חומרי גלם אשר אינם משנים את צבעם או סופגים לכלוך וכתמים. כדאי לדעת גם כי מטבח לבן מעניק אשליה של מרחב, אנו ממליצים על עיצוב מטבחים לבנים בעבור מטבחים קטנים. גוונים של לבן או אפור בהיר משתלבים נהדר עם אבזור צבעוני למטבח הביתי, ניתן לשלב במטבחים אפורים ולבנים את כלל הצבעים.

מכניסים קצת צבע למטבח

הצבע הלבן יהווה את הבסיס לעיצוב המטבח, את הצבעים נכניס אל המטבח עם מכשירי חשמל צבעוניים, אלמנטים של קישוט בגוונים שונים, צנצנת פשוטה עם פרחים צבעוניים, חיפוי קירות צבעוני ועוד. הצבע הלבן הוא בסיס אחיד המשמש נקודת מוצא לשלל סגנונות עיצוב.

טיפים נוספים לעיצוב משודרג של מטבחים לבנים או אפורים

  1. החלפת ידיות המגירות והארונות במטבח בדגמים חדישים ומיוחדים יותר. כדאי לבחור בידיות צבעוניות.
  2. הוספה של צמחים אל המטבח, שלבו במטבח בקרבת החלון אדניות עם צמחי תבלין, גוונים של ירוק טבעי משתלבים נהדר עם עיצוב לבן או אפור.
  3. מפה צבעונית על השולחן, וילונות ושטיחים הם אמצעים להכנסת צבע וחמימות משפחתית אל המטבח.
  4. שימוש באריחי חיפוי צבעוניים או אריחים עם טקסטורה מיוחדת.
  5. שילוב של תמונות ושאר מדבקות קיר או לוח מודעות במטבח.

לסיכום, מטבחים מעוצבים אפורים או לבנים מביאים עמם אפשרויות עיצוב מגוונות, הצבע הלבן או האפור מהווה בסיס לשילוב קל עם מבחר סגנונות עיצוב וצבעים. את המטבח הלבן קל יהיה לנקות, מטבח לבן מודרני מעוצב הוא הבחירה של רוב הלקוחות.

אודות מנהל

בדוק גם

דק לגינה - עשה זאת בעצמך

דק לגינה – עשה זאת בעצמך

דקים סינטטיים ידועים כדקים נוחים להרכבה עצמית, אם יש לכם ידיים טובות תוכלו לבצע זאת ...