דף הבית / בריאות / מילות חוכמה אודות מכשירי שמיעה
מכשירי שמיעה

מילות חוכמה אודות מכשירי שמיעה

ישראלים רבים סובלים מלקות שמיעה כלשהי; כתוצאה מכך, רבים רוכשים מכשירי שמיעה. רכישה של מכשיר כזה היא לפעמים מחויבת המציאות, זאת בהתחשב באורח החיים במדינת ישראל, שהוא, כמו בשאר המדינות המערב – דינאמי ואינטנסיבי. המוסיקה חזקה יותר, האוזניות רועשות ולא בטיחותיות מאוד ומקומות עבודה רבים אינם מקפידים על מדיניות רעש בריאה ובטיחותיות לעובדיה – כל אלו גורמים לעלייה ניכרת במספרם של אלו הנזקקים למכשירי שמיעה.

כיצד לדעת איך לבחור מכשירי שמיעה

ישנם מספר מכוני שמיעה ברחבי הארץ, המציעים מגוון מעניין של מכשירי שמיעה. חלק מסוים ממכשירים אלו מתאים לבעלי ליקוי שמיעה בדרגות חומרה משתנות, אולם חשוב לדעת כיצד לבחור את המכשיר המתאים ביותר. כלל אצבע הוא לבקש מהאחראי על מדידת השמיעה להראות שהיא אכן מוסמכת לבצע זאת; עליה להכיר את עולם השמיעה על בוריו. מה עוד כדאי לדעת?

בדיקת שמיעה

בבואכם לבקר במכון השמיעה, מובן שעליכם להתחיל בבדיקה שמיעה ראשונית, להגדרת רמת לקות השמיעה שלכם. הדרגה יכולה לנוע בסולם מסוים, מוסכם על עולם הרפואה. כדאי לדעת את דרגת החומרה בכדי להבין כיצד להתייחס לבעיה ואיך לטפל בה באופן הטוב ביותר.

שימו לב למגוון הגדול של מכשירי שמיעה הקיימים

למדו אודות שוק מוצרי השמיעה הקיימים. שאלו את האחראי במכון השמיעה אודות סוגים שונים של מכשירי שמיעה. בקשו ממנו להסביר לכם אודות ההבדלים בין המכשירים השונים, היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם ומה הכי טוב עבורכם. ייתכן כי תגלו שישנם מספר מכשירים מתאימים, שמתוכם תוכלו לבחור אחד.

סוגים של מכשירי שמיעה

ישנם סוגי שונים של מכשירי שמיעה; מסיבה זו כדאי להכיר את ההעדפות האישיות שלכם: מכשירים קטנים או גדולים, מכשירים הדורשים סוללות או אולי דווקא מכשירים נטענים.

אודות מנהל

בדוק גם

מוהלים לברית מילה

חיפוש מוהלים לברית מילה – בלחיצת כפתור אחת

באופן כמעט מסורתי, החיפוש אחר מוהלים לביצוע טקס ברית המילה, מאז ומעולם נשמר בתוך הקהילות ...