דף הבית / אירועים / רעיונות למסיבת רווקות- עיצוב עם סגנון
רעיונות למסיבת רווקות- עיצוב עם סגנון

רעיונות למסיבת רווקות- עיצוב עם סגנון

על פי רוב מסיבת רווקות נחגגת במתחם סגור, בבית פרטי, בווילה או בחדר סגור בתוך מסעדה. על מנת לשוות למתחם אווירה חגיגית, אפשר לעשות דברים קטנים, פשוטים ויפים: לקשט את המתחם בשרשראות נייר, בפרחי נייר, בפומפונים ועוד. אף שהקישוט אינו אחד מאבות המזון של המסיבה- הוא ודאי תבלין המוסיף לה חן וטעם.

תוכן של מסיבת רווקות הוא תלוי המשתתפות שבו. אין מתכון אחיד ואין מתכונת אחידה למסיבה. היצע עשיר ומגוון של רעיונות מאפשר בחירה מתוך מאגר עצום של רעיונות נמנה אחדים מהם בלבד: מופע סטנדאפ חושני וממזרי, משחק 'אמת או חובה', מופע טלפתיה, חשפן, ריקודי בטן, הפלגה ביאכטה, סדנה קצרה ומרוכזת בנושא זוגיות ומיניות, הרצאה של סקסולוגית בליווי הדגמות קורעות מצחוק ומעלות סומק ועוד.

גם אם המסיבה מתקיימת בחיק הטבע ואולי דווקא ביתר שאת כאשר היא מתקיימת בו, ניתן להפוך את המסיבה לחגיגה.

על מנת להפיק מסיבה שתיצרב בתודעה ובזיכרון של הרווקה שלכבודה נערכת המסיבה חשוב לארגן אותה בקפידה ולא להותיר דבר ליד המקרה. תכנון מוקדם מוקפד אינו גורע כמובן מהאווירה החופשית, המשוחררת ומהספונטאניות. על מנת לוודא כי המסיבה תתוקתק לפי התכנית חשוב להגיע להסכמות עם המשתתפות וליידע אותן מבעוד מועד, בעיקר אם וכאשר המסיבה נערכת במתכונת של מסיבת הפתעה.

מיתוג מסיבת רווקות

כדי למתג את המסיבה ניתן להזמין כלים חד פעמיים עם הדפסים וכיתובים משעשעים על כלת השמחה ועל המעמד המיוחד, החד פעמי, הבלתי חוזר. מסיבת סיום הרווקות יכולה להיות משעשעת ומרגשת. היא ודאי צפויה להיות מסיבה למזכרת. אפשר להעשיר אותה בצילום למגנטים.

הכי חשובה היא- האווירה. כל רעיון שייבחר וכל קישוט שייבחר אמורים לאפשר יצירת אווירה נעימה, חופשית, משוחררת. ההמלצה על בחירה במופע כל שהוא כדי שיהיה "חוט השדרה" של המסיבה נובעת מהרצון להעשיר אותה בערך מוסף.

מסיבה בהתאמה אישית

מידה קטנה של מבוכה ודאי לא תזיק אבל חשוב לזכור כי מסיבת רווקות אמורה לשמח את הרווקה ולא להביך אותה, ודאי לא לאורך כל הדרך, לכן כשאתן מתכננות מסיבה למי מהרווקות שבחברות שלכן חשוב להתאים את אופי המסיבה לאופייה של כלת השמחה. אם יש לכן זמן, כסף ( צפירת ארגעה: אין הכרח לשבור תכנית חיסכון…) ורצון- תוכלו להכין סרטון חמוד שבו החברות ואנשים משמעותיים אחרים בחייה של הרווקה, לרבות- הפתעה- החתן המאושר- מברכים אותה ברכה היתולית.

אפשר כמובן להציע לוקיישנים שונים למסיבת רווקות. אחד מהם הוא אתר ספא המאפשר להתפנק באווירה משוחררת תוך כדי פינוק הרווקה בעיסוי חושני…

מסיבת רווקות היא מסיבה שבהגדרה ובמהות היא חד פעמית. היא מצדיקה, בגבול הטעם הטוב, עשיית משהו "משוגע" שחורג מהשגרה. אפשר לבקש מהרווקה לעצום עיניים ולהלביש אותה בחולצת טריקו שהוכנה מבעוד מועד ועליה כיתוב ממזרי, משעשע, שיעלה סומק בלחייה ואולי גם בלחיי המשתתפות האחרות.

תהיה המסיבה אשר תהיה- היא אמורה להיזכר כערב יחיד ומיוחד. ככל שהוא יהיה מושקע, מאורגן בקפידה ומופק באופן מרשים כך יגבר הסיכוי שהוא ייהפך למסיבה שתיזכר עוד זמן רב, כאשר ה"רווקה" תיזכר, כאישה נשואה ואף כאם לילדים, בערב המיוחד שבו היא נפרדה ממוסד הרווקות ל… עד.

הכתבה בשיתוף dreams and wishes המתמחים במימוש

אודות מנהל

בדוק גם

בר מצווה בכותל מחירים

בר מצווה בכותל מחירים

חגיגת בר מצווה בכותל היא חגיגה המשלבת שמחה עם מסורת ישראל. הכותל הוא המקום הקדוש ...