דף הבית / שירותים לעסקים / שיווק דיגיטלי בשנת 2016
שיווק דיגיטלי בשנת 2016

שיווק דיגיטלי בשנת 2016

במהלך השנה הקרובה ברור לכולם כי תהליך הדיגיטליזציה וצמיחתם של עולם האינטרנט והמקום שתופסים המכשירים הדיגיטליים בחיים שלנו יימשכו בקצב הולך וגובר. כמות המידע הקיים ונוצר בעולם המחשבים והאינטרנט גדלה בקצב אקספוננציאלי, וכתוצאה מכך גם תחומים קשורים דוגמת תחום השיווק הדיגיטלי, צפויים להמשיך ולגדול.

מה חשוב ומעניין לדעת בנוגע לטרנדים החמים והמגמות הצפויות בעולם השיווק הדיגיטלי במהלך שנת 2016?

המעבר לעולם השיווק למובייל נמשך –במהלך השנה החולפת עבר נפח החיפוש באמצעות מכשירים ניידים את נפח החיפוש באמצעות מחשבים במדינות מובילות רבות בעולם המערבי. מגמה זו צפויה להימשך ב 2016, במקביל להתפשטות המואצת של הסמארטפונים בעולם. בעולם השיווק הדיגיטלי תימשך כמובן ההתאמה הנדרשת לשיווק למכשירים ניידים. התאמה זו כוללת פיתוח אפליקציות שיווקיות שונות, התמודדות עם האתגר של התאמת מסרי השיווק למסכים הקטנים יותר, ניצול האפשרות להגיע ישירות לכל משתמש בכל זמן ובכל מקום גיאוגרפי ועוד.

שיווק ופרסום באמצעות ווידיאו –מקומם של סרטוני ווידיאו בעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי התרחב באופן ניכר במהלך השנים האחרונות, וצפוי להמשיך בהתרחבות זו בשנה הקרובה. מיליארדי סרטונים שיווקיים יעלו השנה לרשתות החברתיות, ל youtube ולאתרים שונים, שכן יותר ויותר מפרסמים מגיעים למסקנה כי מדובר בערוץ שיווקי אפקטיבי במיוחד.

עלייה בכוחן של חברות מובילות לשיווק דיגיטלי –ככל שעולם הדיגיטל הולך ומתרחב, כך עולה גם כוחן והיקף פעילותן של החברות המובילות המתמחות בפרסום ושיווק דיגיטלי. עסקים בתחום השיווק הדיגיטלי נהנים מקהל לקוחות אשר הולך ומתרחב משנה לשנה, כאשר חברות מכל הסוגים והגדלים מקצות תקציבים הולכים וגדלים לשיווק דיגיטלי. דוגמה מעניינת לחברה המצליחה בתחום זה היא חברת "lemesh" הישראלית אשר מגדילה מדי שנה את היקף פעילותה באופן מרשים. נראה שהן עבור lemesh והן עבור חברות מובילות אחרות בתחום, שנת 2016 צפויה להיות שנה מעניינת ומלאת אפשרויות.

פרסונליזציה ושיווק ממוקד –התקדמות הטכנולוגיה והתרחבותה של המדיה החברתית הן מגמות המאפשרות תהליך מואץ של פרסונליזציה של המסרים השיווקיים ברשת. ניתן כיום להתאים את מסרי השיווק באופן פרטני ואישי עבור גולשים שונים בצורה אשר לפני כמה שנים קשה היה לדמיין שתהיה בכלל אפשרית. השיווק הדיגיטלי הממוקד מביא את עולם השיווק כולו לרמה חדשה של תחרותיות, וליעילות חסרת תקדים.

עלייה במשקלו של התוכן בשיווק הדיגיטלי –במהלך השנה הקרובה אנו צפויים לראות את המשך העלייה במקומו של התוכן האיכותי והאינפורמטיבי בעולם השיווק הדיגיטלי ובעולם קידום האתרים. חברות רבות פועלות כיום על פי אסטרטגיה שיווקית מונחית תוכן, כאשר יותר ויותר אנשים מבינים כי רק באמצעות תוכן איכותי ניתן ליצור מערך שיווק וקידום אמין אשר יפעל לאורך זמן.

המדיה החברתית ממשיכה להשתלט –אחוז נכבד מהאנשים בעולם כבר נמצאים במדיה החברתית, ובמהלך 2016 נראה כי הנהירה לרשתות החברתיות רק תימשך. לעובדה זו השפעה ברורה כמובן גם על עולם השיווק הדיגיטלי, אשר פועל יותר ויותר ברשתות החברתיות ובהתאמה לאופי הפעילות בהן.

לסיכום, נראה כי שנת 2016 צפויה להיות מעניינת במיוחד בעולם השיווק הדיגיטלי. אולי אפילו מעניינת וסוערת יותר מכל שנה שקדמה לה עד כה.

אודות מנהל

בדוק גם

באיזה שערים חשמליים כדאי לבחור

באיזה שערים חשמליים כדאי לבחור

החלטתם, בשיתוף עם שאר הדיירים בבניין, שאתם רוצים להתקין שער חשמלי בכניסה לבניין שלכם? לא ...